Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Блогрол
1. Виртуална духовна библиотека
2. Сайт на в-к "Лечител"
3. Природна медицина-сайтът на д-р Пашкулев
4. Бъди щастлив
5. Радиестезия, хомеопатия, пирамиди
6. Всичко за билките-първа част
7. Всичко за билките-втора част
8. Всичко за билките-трета част
9. Всичко за билките-четвърта част
10. Полезни съвети
11. Сайт с Художествени снимки от Карибите и Канада.
12. Сборен постинг на снимки от други държави-проект на Петя
13. снимки от Родопите-2 част-проект ня Джулия Бел
14. България в снимки-проект на julia13
15. Снимки от Пирин-проект на Джулия Бел
16. Какво сме дали на света
17. Снимки на планини в България-първа част-проект на Джулия Бел
18. Снимки от Рила-проект на Джулия Бел
19. снимки от планини в България-2 част-проект на Джулия Бел
20. снимки от градове и села в БГ-проект на Джулия Бел
21. Снимки от църкви и манастири в България, проект на Джулия Бел
22. Снимки от Родопите-проект на Джулия Бел
23. Снимки от света-мои постинги
24. Снимки от планини в България-проект на Джулия Бел-трета част
25. Снимки от градове и села-втора част-проект на Джулия Бел
26. Притча за скорпионите
27. Билколечение
28. билкосъбиране
Постинг
24.10.2014 20:13 - Скорпионите танцуват сами
Автор: kasnaprolet9999 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3947 Коментари: 10 Гласове:
16


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Днес Слънцето и Венера  навлязаха в  знака на Скорпиона и ще  заредят неговите представители с допълнителни сили и възможности. Въпреки всичко, в началото ще се изисква известна “пренастройка” на физическо и психическо ниво-те ще го усетят като тенденция, но всичко е за добро.  Звездите ще ги дарят с достатъчно шансове,   по-градивни и целесъобразни за тяхната упорита натура. Венера сякаш заслепи слънцето със своята харизматичност и последва слънчево затъмнение. То ще засегне всички скорпиони, но особено онези, които за родени от 23 до 25 октомври. Това ще доведе до  приключване на някакъв житейски цикъл, раздяла с минали и не продуктивни връзки, условия на съществуване - най-общо казано и като вид ново начало и “рестарт” на житейска програма. До края на седмицата все още не е подходящо да започнат нови начинания, но поне могат да анализират, да мечтаят и да планират. Какво биха могли да очакват за следващата година като обща тенденция:
 

image

ХОРОСКОП НА СКОРПИОН ЗА 2015 ГОДИНА

2015 година Скорпионите посрещат с много добро настроение и увереност. Вие сте родени победители и трудно се спирате пред каквито и да е трудности, това го знаят много добре всичките ви приятели.

2015 година ще премине под знака на пътувания и приключения, промени в личните дела, стари планове се съживяват и избуяват в нови идеи. Първата половина на 2015 година, късмет ще ви донесат приятелите, а през втората половина  ще изисква от вас внимание и добро отношение към роднините. Обърнете внимание през този период и на здравето и работата ви.

През 2015 година вашия живот ще бъде тясно свързан с миналото. Знаете, че всяко нещо е свързано с друго нещо, минало през вашия живот. В това, което сте се трудили ще даде отражение и сега ще берете плодовете на труда си. Личният ви живот ще зависи в голяма степен от онова, което сте заслужили в предишната година. А през изминалата 2014 година бяхте доста нетърпеливи и прибързани в много действия и сега като че ли това поведение ще се окаже решаващо.Ето сега е моментът, в който на практика ще разберете, че  всичко се връща – и добро, и зло. Вие ще жънете повече, отколкото сте посели. Вие разбирате, че направеното добро, ще заработи и за вас. Ще разберете,че максимата „хвърли зад теб, за да намериш пред теб”, работи в пълна сила.

В началото на 2015 ще реализирате стара идея. Вие толкова много държахте и работехте с всичка сила това да се случи, и ето сега, става действителност. Трябва да се гордеете, защото успяхте да се справите сами с трудностите при реализацията й. Но внимавайте вашата свобода да не се превърне в самота. А вашите партньори изживяват възход и подем. Тяхното бъдеще също се решава в този момент, време е да ги подкрепите. Личните отношения също ще се решават на база на изминалите години. Но характерно за вас в този период ще бъде, че вие ще заложите на личната си свобода, независимо от предложенията, които прииждат към вас от различни колеги и партньори. Вие усещате, че сам ще се справите най-добре и това ще бъде вярна преценка.
Още вижте тук:

www.evropea.com/medicina/horoskopi-2015/item/5620-%D1%81%D0%BA%D0%BE%D1%80%D0%BF%D0%B8%D0%BE%D0%BD-2015.html

image

Тук съм снимала едно истинско скорпионче в терариум на една изложба в Музея на земята и хората. Няма нищо общо със стилизираните картинки в зодиаците нали?
И така скорпиони ще танцуваме сами тази година, казват астролозите, но това не е новост за нас, нали? Поне аз съм свикнала със соловите акции на всякакви сцени от живота и съм се справяла отлично... така казват другите, а на мен все ми се струва, че е можело и по-добре, нали сме си много самокритични:)))

image

Песента в клипчето е с такова заглавие, не я пропускайте. Поздравявам с нея всички, които обичат скорпионите, както и самите тях. Бъдете свежарки като моето балконско цвете буганвилея.







Гласувай:
16



1. donchevav - Обичам мъжете скорпиони - те са т...
24.10.2014 21:55
Обичам мъжете скорпиони - те са тайнствени, романтични, чувствителни, някак сложни и неразгадаеми, одухотворени и интелектуални, държат на работата си и на приятелите си; жените просто не могат да им устоят, а другите мъже са респектирани от силния им дух и постоянна готовност за единоборство. Имам няколко мъже скорпиони от най-близкото ми семейно обкръжение - всички са такива. По характер познатите ми жени от тая зодия - мои роднини и колежки, са много различни от мъжете - сериозни, пунктуални, принципни, малко сурови, леко конфликтни - но може би е някакво съвпадение...
Добре, че си се сетила да снимаш живото скорпионче - много е сладко:))) Поздрави, мила Неви! Хубава, топла и уютна нощ!
цитирай
2. kasnaprolet9999 - Обичам мъжете скорпиони - те са т...
24.10.2014 22:15
donchevav написа:
Обичам мъжете скорпиони - те са тайнствени, романтични, чувствителни, някак сложни и неразгадаеми, одухотворени и интелектуални, държат на работата си и на приятелите си; жените просто не могат да им устоят, а другите мъже са респектирани от силния им дух и постоянна готовност за единоборство. Имам няколко мъже скорпиони от най-близкото ми семейно обкръжение - всички са такива. По характер познатите ми жени от тая зодия - мои роднини и колежки, са много различни от мъжете - сериозни, пунктуални, принципни, малко сурови, леко конфликтни - но може би е някакво съвпадение...
Добре, че си се сетила да снимаш живото скорпионче - много е сладко:))) Поздрави, мила Неви! Хубава, топла и уютна нощ!


Разбирам те, съпругът ми е скорпион, аз също, така че в мое лице имаш още една практика със скорпионки. Веднъж една моя колежка ми каза, Невена, ти сякаш си извънземно. Иди, купи си нещо, нямаш ли нужда да походиш по магазините, говори ми за нещо извън рабтата си и т.н. Когато сме на работата сме много делови, не обичаме да си чешем езиците за битовизми и да ..конфликтни сме, когато нещо не се прави по правилата. Извън работата обаче е другият живот, за който никой не се и досеща, защото не говорим за него. Споделяме личния си живот с малко хора, не изпитваме нужда от това и го правим само когато много ни дотежи. По тази причина не ни познаваш добре. Опитвам се да променя това дистанциране и с годините успявам. Когато живееш в общество, не е нужно да бъдеш самотник и да се бориш сам с проблемите си, като си въобразяваш, че така ставаш по-силен. Поздрави!!
цитирай
3. megg - Привет на скорпионите и на теб, Невенка! :)
25.10.2014 15:19
Имам приятелка скорпион - добра, отзивчива, винаги готова да помогне. Истински приятел.
Поздрав за още един приятел, за теб! И - много усмивки!
цитирай
4. kasnaprolet9999 - Имам приятелка скорпион - добра, ...
25.10.2014 18:47
megg написа:
Имам приятелка скорпион - добра, отзивчива, винаги готова да помогне. Истински приятел.
Поздрав за още един приятел, за теб! И - много усмивки!


Благодаря, то и аз за приятели душа давам. Поздрави!!!
цитирай
5. mt46 - Поздрав!...
25.10.2014 19:04
Аз съм Риби и се разбирам със Скорпионите...
Лека вечер!... :)
цитирай
6. mileidi46 - Ей, скорпионче. . . . :))) да си ми ...
25.10.2014 23:02
Ей,скорпионче....:)))
да си ми жива и здрава и мноооооооооооооого шастлива...:)))
Прегръдка!..истинска,скорпионска....:)))
цитирай
7. kasnaprolet9999 - Аз съм Риби и се разбирам със Скор...
25.10.2014 23:40
mt46 написа:
Аз съм Риби и се разбирам със Скорпионите...
Лека вечер!... :)


Ние водните зодии добре се разбираме, а първото ми гадже беше от тази зодия. Целият клас се занимаваше с нас, някои ни подлагаха динени кори, но не успяха да ни разделят:))) Поздрави!!
цитирай
8. kasnaprolet9999 - Ей, скорпионче. . . . :))) да си ми ...
25.10.2014 23:42
mileidi46 написа:
Ей,скорпионче....:)))
да си ми жива и здрава и мноооооооооооооого шастлива...:)))
Прегръдка!..истинска,скорпионска....:)))


Чаках те да довтасаш скорпионке, че без твоите прегръдки няма да ми върви по скорпионски. Прегръщам те и те чакам пак да ми гостуваш.
цитирай
9. planinitenabulgaria - Мисля, че си родена на 30. 10,
26.10.2014 20:13
но понеже станах много голям и започнах да забравям, избързах с посвещението си към Теб в блога ми. Аз съм зодия "Риби" и имам нещо общо със Скорпоните и Раците.
цитирай
10. kasnaprolet9999 - но понеже станах много голям и за...
27.10.2014 00:11
planinitenabulgaria написа:
но понеже станах много голям и започнах да забравям, избързах с посвещението си към Теб в блога ми. Аз съм зодия "Риби" и имам нещо общо със Скорпоните и Раците.


Почти си запомнил, аз съм хелуинка-31.10:))) Благодаря за посвещението в твоя блог.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: kasnaprolet9999
Категория: Лични дневници
Прочетен: 15318444
Постинги: 846
Коментари: 16439
Гласове: 41664
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031