Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.07.2015 07:53 - ДЕФИНИЦИОННИ ФЛУКТУАЦИИ В СУКЦЕСИЯТА НА СИМВОЛНИТЕ КОНОТАЦИИ НА ЧИСЛЕНИЯ ЗНАК 69, ЕКСТИРПИРАНИ И ПРОЩУДИРАНИ В ДИАХРОНЕН ПЛАН
Автор: ggenov Категория: Лични дневници   
Прочетен: 427 Коментари: 0 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Тези дни навършвам 69 години и тук ще призная, че символната конотация, с която е натоварена тази цифра, ме вълнува още от гимназиалното ми обучение в социалистическа България.

 

-         Като ученик за първи път бях информиран за опасностите скрити в интимната поза 69 от въздебела акушерка, която в часа на Класния, в поредица свенливи беседи, нацелени да обогатят сексуалната ни просвета, заклейми скандалната инвенция на извратените французи, чийто страховити въздействия върху устната ни и зъбна хигиена можели да се окажат съдбоносни за личното ни и колективно здраве;

-         Като студент в специалност Френска филология на СУ, попаднал в снобската среда на предимно столични  колежки и колеги, в началото бях настойчиво облъчван с апологетични възхвали на благините, с които „френската“ поза зарежда интродукцията към деликатните интимни процедури. По-сетне, след навлизането на една по-реалистична визия за секса през последните ни университетски години, се оказа, че претенциозните ми отначало колеги и колежки ми са били винаги твърди фенове на „мисионерската“ поза;

-         Като млад асистент в Университета, за голям мой срам като „френски“ възпитаник бях посветен с очарователна прецизност и изненадващо изтънчени жестове в чувствената поезия на позицията 69 от току-що завършила моя колежка-студентка, която днес е известна столична журналистка добре охраняваща автентичния си чар;

-         Като застаряващ преподавател в Университета често си мечтаех да си отмъстя  по екзотичен начин чрез позата 69 на две напористи мои колежки, бивши мои студентки-секс-авантюристки, заради закриването на катедрата, която ръководех, и заради „приноса“ им към екстреното ми пенсиониране като компенсаторно фантазирах да ги сгъна до нивото на „луличката“ на 9-вятката ми, без да се свеждам под „тумбачето“ на техните 6-тици;  

-         Сега като вече пенсионер си мисля, че в интимната поза 69 няма нищо извратеняшко, нищо перверзно, нищо екзотично, тъй като на моята възраст „луличката“ на омаламощената ми 9-вятка твърде трудно би се изправила до стройната графика на голямото полегнало Р, а всеки опит да далдисам под „тумбачето“ на 6-тицата на партньорката ми би активирало, най-малко за седмица, шиповете по кръста ми.

А дори да успея, си оставам с инатлийското убеждение, характерно за пенсионерската възраст, че интимната поза 69 си е била, и преди, и сега, просто едно недвусмислено признание за затихващо или затихнало либидо.

 

 




Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: ggenov
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1075981
Постинги: 662
Коментари: 49
Гласове: 367
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031