Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.05.2010 19:30 - Тиха майска вечер с Пери Комо
Автор: santiment Категория: Музика   
Прочетен: 2959 Коментари: 2 Гласове:
11


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

          Пери Комо отдавна не е между живите на този свят.
Но с мекия си и дълбок баритон продължава да бъде слушан в Америка, особено, когато настъпват големите семейни празници.
        Пери Комо създава в продължение на 50 години своите лирически песни. 42 пъти неговата музика е попадала в американските  "Топ 10"  класации. Отличава се с не само с песните си, но и с високия морал в личния си живот.
        Когато умира списание "
Billboard" написва две  изречения, които са достатъчни, за да характеризира Пери Комо: "50 години музика и живот, преминали в добро. Пример за всеки."
         Ако някога пътищата ви отведат в малкото градче Канонсбърг, в Пенсилвания, на централен площад  ще видите една колкото обикновена, толкова и удивителна статуя - тя е пееща и възпроизвежда механично песните на Пери.
       А отдолу стои надписът "To this place God has brought me"
(На това място ме доведе Господ)
       
       
image
  
Perry Como
And I Love You So


And I love you so
The people ask me how
How I"ve lived "til now
I tell them I don"t know

I guess they understand
How lonely life has been
But life began again
The day you took my hand

And yes I know, how lonely life can be
The shadows follow me
And the night won"t set me free
But I don"t let the evening get me down
Now that you"re around me

And you love me too
Your thoughts are just for me
You set my spirit free
I"m happy that you do

The book of life is brief
And once a page is read
All but life is dead
That is my belief

And yes I know, how lonely life can be
The shadows follow me
And the night won"t set me free
But I don"t let the evening get me down
Now that you
"re around me







Тагове:   вечер,   комо,   Майска,


Гласувай:
11



1. kalin8 - Прекрасна песен!
02.05.2010 20:29
Не знаех кой я изпълнява...
Благодаря!
Б.
цитирай
2. konstant7 - Нежна , прочувственна песен !
03.05.2010 00:18
Поздрави !
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: santiment
Категория: Музика
Прочетен: 3065469
Постинги: 725
Коментари: 2164
Гласове: 11420
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол