Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.10.2010 08:05 - Песен, която никой не може да повтори - Майка на Джон Ленън
Автор: santiment Категория: Музика   
Прочетен: 6540 Коментари: 1 Гласове:
5


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
С благодарности към един мой приятел, който ми припомни тази класика на идола

John Lennon
  Mother
Джон Ленън
Майка


Mother, you had me but I never had you,
I wanted you but you didn"t want me,
So I got to tell you,
Goodbye, goodbye.
Farther, you left me but I never left you,
I needed you but you didn"t need me,
So I got to tell you,
Goodbye, goodbye.
Children, don"t do what I have done,
I couldn"t walk and I tried to run,
So I got to tell you,
Goodbye, goodbye.
Mama don"t go,
Daddy come home.
Mama don"t go,
Mama don"t go,
Daddy come home.
Mama don"t go,
Daddy come home.
Mama don"t go,
Daddy come home.
Mama don"t go,
Daddy come home.
Mama don"t go,
Daddy come home...

 

Мамо

 Мамо, ти имаше син, но аз никога не съм имал майка.

 Исках те, ала ти не.

Така че, трябва да ти кажа.

 Сбогом

 Татко, ти ме изостави, но аз никога не съм те напускал.

 Имах нужда от теб, ала ти нямаше.

 Така че, трябва да ти кажа.

 Сбогом

 Деца, не правете това, което направих.

 Не можех да вървя, а се опитвах да бягам.

Така че, трябва да ви кажа.

 Сбогом.

Мамо, не си отивай.

Татко, остани у дома...

 image
 

 





Тагове:   mother,


Гласувай:
5



1. stela50 - Поздравления за постинга ,santiment ...
08.10.2010 08:34
Прекрасна и неповторима песен .
Благодаря !
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: santiment
Категория: Музика
Прочетен: 3069149
Постинги: 725
Коментари: 2164
Гласове: 11420
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол