Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.02.2009 19:17 - Вики Леандрос - След теб/Vicki Leandros - Apres toi. Далечно ехо от Евровизия
Автор: santiment Категория: Музика   
Прочетен: 12373 Коментари: 1 Гласове:
4

Последна промяна: 23.02.2009 20:21


          Вики Леандрос е родена през 1952 година на остров Корфу. Рожденното й име е Василики Папатанасиу. Кариерата на певица започва в Германия. 
          През 1972 година получава предложение да представлява Люксембург на конкурса "Евровизия". Явява се на него с песента "След теб" и го печели безапелационно.
          Конкурса "Евровизия" отваря пътя й по сцените на Европа и света. През 70-те години на ХХ век нейните песни и албуми са едни от  най-продаваните, като достигат 10 млн. екземпляра. Затова допринася и възможностите й да пее на 8 езика.
          През 2006 година Вики Леандрос е избрана за вице-кмет на град Пирея/Гърция/
          Песента "Apres toi" има много сполучлива версия на български език, изпълнявана от Лили Иванова.

          Официален сайт на       
          Вики Леандрос:   http://www.vickyleandros.com/

         Песента "Apres toi" ("След теб") - победителка в конкурса "Евровизия" - 1972 година
 
                image

                                 СЛЕД ТЕБ 
                     Текст на песента, изпълнявана от Лили Иванова
                             бълг. текст: Надежда Захариева 
                                     музика: М. Панас

Зная аз - любовта за теб
е смехът на друга
и със мен си за последен път.
Този смях ще убие в теб
мен и мойта обич,
но все пак ти запомни:

Че след теб аз ще живея само,
ще живея със спомена за теб.
И след теб очите и сърцето,
и сърцето ще търсят теб.
Само с теб бях толкова щастлива,
най-щастлива, макар за миг със теб.
Но след теб съм само тъжна сянка,
твоя сянка съм след теб.

Може пак две добри очи
да потърсят от мене и любов, и нежност.
Но след теб ще мълчи моето сърце.
Ти от мен открадна нежността и любовта.





Тагове:   Ехо,   Евровизия,   далечно,


Гласувай:
4



1. alexpk - Уникална песен.
27.07.2009 01:32
Уникална песен.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: santiment
Категория: Музика
Прочетен: 3058481
Постинги: 725
Коментари: 2164
Гласове: 11420
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол