Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.09.2009 18:39 - Вземи ми дъха - красивата песен от "Топ гън"
Автор: santiment Категория: Музика   
Прочетен: 6996 Коментари: 4 Гласове:
6

Последна промяна: 21.09.2009 18:41


       Филма "Топ гън" е от 1986 година. В него вземат участие Том Круз, Вал Килмър,Кели Макгилинс, Мег Райън и др. Но за успеха на филма допринася вълнуващата песен "Вземи ми дъха", която стоя 5 седмици на върха на "Билбоард".      Филмът по един или друг начин е апотеоз и възхвала на мощното американско оръжие и армия, но те заслужават това, защото  отдават всичко за каузата на Америка. По същия тържествено поетичен и възвисителен начин звучи и песента, която е част от саундтрака на филма.
image

BERLIN
TAKE MY BREATH AWAY

Watching every motion in my foolish lover"s game
On this endless ocean finally lovers know no shame
Turning and returning to some secret place inside
Watching in slow motion as you turn around and say
Take my breath away
Take my breath away
Watching I keep waiting still anticipating love
Never hesitating to become the fated ones
Turning and returning to some secret place to hide
Watching in slow motion as you turn to me and say
Take my breath away
Through the hourglass I saw you, in time you slipped away
When the mirror crashed I called you, and turned to hear you say
If only for today I am unafraid
Take my breath away
Take my breath away
Watching every motion in this foolish lover"s game
Haunted by the notion somewhere there"s a love in flames
Turning and returning to some secret place inside
Watching in slow motion as you turn to me and say
Take my breath away
My love, take my breath away


ВЗЕМИ МИ  ДЪХА
Гледайки всяко движение в глупавата ми любовна игра.
В този безкрая океан, най–накрая любовниците не знаят срам.
Обвръщайки се и връщайки се на някое любовно място вътре.
Гледайки в бавни движения, докато се обърщаш и казваш.
Вземи ми дъха.
Вземи ми дъха.
Гледайки, продължавам да чакам очакващата любов.
Никога не сме се поколебавали да станем избраните от съдбата.
Обръщайки се и връщайки се, на някое тайно място да се скриеш.
Гледайки в бавни движения, докато се обърщаш и казваш.
Вземи ми дъха.
Видях те през часовниковото стъкло.
Във времето, когато се изплъзна.
Когато огледалото се разби те извиках
и се обърнах, за да те чуя да казваш.
Ако само за днес не се страхувам...
Вземи ми дъха.
Вземи ми дъха.
Гледайки всяко движение в глупавата ни любовна игра.
Преследван от представата, че някъде има любов в пламъци.
В този безкрая океан, най–накрая любовниците не знаят срам.
Обръщайки се и връщайки се на някое любовно място вътре.
Гледайки в бавни движения, докато се обърщаш и казваш.
Вземи ми дъха.
Любов моя, вземи ми дъха.
       

                                                кликнете два пъти !






Гласувай:
7



1. eliana - Прекрасната песен.... ----- която спира дъха!
21.09.2009 19:07
Благодаря ти, santiment !
цитирай
2. santiment - eliana,
21.09.2009 19:09
Благодарности и поздравления!
Желая ти спиране на дъха по подобен вълнуващ начин!
цитирай
3. inel379 - Филма съм го гледала няколко пъти!:)
21.09.2009 19:23
Не знаех за успеха на песента.
Благодаря, че ме върна към приятния спомен, заедно с чудесното изпълнение!
цитирай
4. santiment - inel379,
21.09.2009 19:29
От "Топ гън" има още една приятна песен. Ако я намеря ще я пусна скоро.
Благодаря ти.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: santiment
Категория: Музика
Прочетен: 3065260
Постинги: 725
Коментари: 2164
Гласове: 11420
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол