Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.10.2009 18:45 - Разкошна вечер с една разкошна песен
Автор: santiment Категория: Музика   
Прочетен: 4151 Коментари: 1 Гласове:
7

Последна промяна: 13.10.2009 18:22


Марк Антъни
Когато ми пееш

Marc Anthony
You Sang to Me
image

image
МАРК АНТЪНИ НА  СНОЩНИЯ ФУТБОЛЕН МАЧ (12.10.2009 )  В МАЯМИ, ФЛОРИДА ПЕЕ ХИМНА НА САЩ


Oh...
I just wanted you to comfort me
When I called you late last night you see
I was fallin" into love
Yes, I was crashin" into love
Oh of all the words you sang to me
About life, the truth and being free, yeah
You sang to me, oh how you sang to me

Girl, I live off how you make me feel
So I question all this being real
"Cause I"m not afraid to love
For the first time I"m not afraid of love

Oh, this day seems made for you and me
And you showed me what life needs to be
Yeah, you sang to me, oh you sang to me

All the while you were in front of me I never realized
I just can"t believe I didn"t see it in your eyes
I didn"t see it, I can"t believe it
Oh but I feel it
When you sing to me
How I long to hear you sing beneath the clear blue skies
And I promise you this time I"ll see it in your eyes
I didn"t see it, I can"t believe it
Oh but I feel it
When you sing to me

Just to think you live inside of me
I had no idea how this could be
Now I"m crazy for your love
Can"t believe I"m crazy for your love
The words you said you sang to me
And you showed me where I wanna be
you sang to me, oh you sang to me

All the while you were in front of me I never realized
I just can"t believe I didn"t see it in your eyes
I didn"t see it, I can"t believe it
Oh but I feel it
When you sing to me
How I long to hear you sing beneath the clear blue skies
And I promise you this time I"ll see it in your eyes
I didn"t see it, I can"t believe it
Oh but I feel it
When you sing to me

All the while you were in front of me I never realized
I just can"t believe I didn"t see it in your eyes
I didn"t see it, I can"t believe it
Oh but I feel it
When you sing to me
How I long to hear you sing beneath the clear blue skies
And I promise you this time I"ll see it in your eyes
I didn"t see it, I can"t believe it
Oh but I feel it
When you sing to me

All the while you were in front of me I never realized
I just can"t believe I didn"t see it in your eyes
I didn"t see it, I can"t believe it
Oh but I feel it
When you sing to me
How I long to hear you sing beneath the clear blue skies
And I promise you this time I"ll see it in your eyes
I didn"t see it, I can"t believe it
Oh but I feel it

О-о...
Аз просто исках ти да ме утешиш,
когато аз ти казах снощи че си закъсняла ти видя,
че аз бях съсипан от любовта
да, аз бях "разбит" от любовта!
О-о от всички думи които ти изпя за мен,
за живота, за истината и за това да бъдеш свободен,
да ти пя за мен, О-о как ти пя за мен!
Момиче, аз живея за това което ти ме караш да се чувствам,
въпросът ми е дали всичко това е истинско,
защото аз не се страхувам да обичам
за първи път аз не се страхувам от любов!
О-о този ден изглежда, че започва заради теб и мен
И ти ми показа какво би трябвало да бъде живота
(как би трябвало да изглежда живота)
да, ти пя за мен, О-о ти пя за мен!
През цялото това време в което ти бе пред мен аз никога не осъзнах,
аз просто не мога да повярвам, че не го видях в твоите очи!
Аз не го видях,
Аз не повярвах в това,
О-о но аз го чувствам
когато ти пееш за мен!
Как копнея да те чуя да пееш под чистите сини небеса
и ти обещавам че този път аз ще го видя в твоите очи
аз не го видях,
аз не повярвах в това,
О-о но аз го чувствам
Когато ти пееш за мен!
Аз просто мисля че ти живееш в мен,
нямам идея как това може да се случи
Сега аз съм луд за твоята любов
Не мога да повярвам, че аз съм луд за твоята любов
Думите, които ти каза, че си изпяла за мен
И ми показа къде точно искам да бъда
да ти пя за мен, О-о как ти пя за мен!
През цялото това време в което ти бе пред мен аз никога не осъзнах,
аз просто не мога да повярвам че не го видях в твоите очи!
Аз не го видях
Аз не повярвах в това
О-о но аз го чувствам!
Когато ти пееш за мен
Как копнея да те чуя да пееш под чистите сини небеса
И ти обещавам че този път аз ще го видя в твоите очи
аз не го видях,
аз не повярвах в това
О-о но аз го чувствам!
Когато ти пееш за мен ...
   kликнете двойно върху клипа
 



Тагове:   Марк Антъни,


Гласувай:
7



1. kalin8 - Супер!!!
12.10.2009 22:51
Красота!
Б.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: santiment
Категория: Музика
Прочетен: 3063625
Постинги: 725
Коментари: 2164
Гласове: 11420
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол