Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.10.2009 18:42 - Омръзна ми да съжалявам - дует на Надя и Енрике
Автор: santiment Категория: Музика   
Прочетен: 6835 Коментари: 5 Гласове:
4



Французойката Надя съвсем не е случаен партньор на Енрике в тази песен, въпреки че това е най-продаваната й - 370 000 екземпляра. А до момента творчеството й е разпродадено в 3 млн. бройки. Но сега я вижте в приятния дует с Енрике Иглесиас, който се нарича "Омръзна ми да съжалявам"

image
            

Enrique Iglesias

Tired of being sorry

I don"t know why
You want to follow me tonight
When in the rest of the world
With you whom I"ve crossed and I"ve quarreled
Let"s me down so
For a thousand reasons that I know
To share forever the unrest
With all the demons I possess
Beneath the silver moon

Maybe you were right
But baby I was lonely
I don"t want to fight
I"m tired of being sorry

8th and Ocean Drive
With all the vampires and their brides
We"re all bloodless and blind
And longing for a life
Beyond the silver moon

Maybe you were right
But baby I was lonely
I don"t want to fight
I"m tired of being sorry
I"m standing in the street

Crying out for you
No one sees me
But the silver moon

So far away - so outer space
I"ve trashed myself - I"ve lost my way
I"ve got to get to you got to get to you

Maybe you were right
But baby I was lonely
I don"t want to fight
I"m tired of being sorry
I"m standing in the street
Crying out for you
No one sees me
But the silver moon

Омръзна ми да съжалявам

Не знам защо

искаш да ме последваш тази нощ,
когато оставащата част от света.
Която с теб съм прекосил  и съм спорил 
ме кара да се чувствам зле
поради хиляди причини, които знам.
Да споделям завинаги неспокойствието
с всички демони в мен
под сребърната луна.

Може би беше права,
но миличка аз бях сам.
Не искам да споря,
омръзна ми да съжалявам

8-ма и Оушън Драйв
с всички вампири и техните булки.
Ние сме безчувствени и слепи
и със силно желание за живот,
отвъд сребърната луна.

Може би беше права,
но миличка аз бях сам.
Не искам да споря,
омръзна ми да съжалявам.

Стоя на улицата
и те викам,
никой не ме вижда,
освен сребърната луна.

Толкова далеч - извън космоса,
бях ненужен - изгубих пътя си.
Трябда да стигна до теб, трябва да стигна до теб.

Може би беше права,
но миличка аз бях сам.
Не искам да споря,
омръзна ми да съжалявам.

Стоя на улицата
и те викам,
никой не ме вижда,
освен сребърната луна

 

Nadiya & Enrique Iglesias
Tired Of Being Sorry
   



Тагове:   Надя,   дует,


Гласувай:
4



1. lubara - Поздрави !
22.10.2009 18:45
Тука има само хитове !
цитирай
2. анонимен - blagodaria
22.10.2009 20:00
blagidaria za 4udesnata pesen
цитирай
3. kalin8 - Прекрасна песен!
22.10.2009 20:55
Благодаря!
Б.
цитирай
4. aidasv - Супер
22.10.2009 21:30
Приятна вечер!
цитирай
5. анонимен - страхотна е!
24.02.2011 18:54
браво!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: santiment
Категория: Музика
Прочетен: 3058218
Постинги: 725
Коментари: 2164
Гласове: 11420
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол