Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.11.2009 17:22 - Отнова класика, но в посока Бийтълс - Билет за пътуване
Автор: santiment Категория: Музика   
Прочетен: 1983 Коментари: 3 Гласове:
4



Не съм ви
пускал Бийтълс
- не защото не ги обичам,
защото всеки ги знае
и за всеки са икона
на поп-музиката
и
идоли на едно
поколение, което ги слушаше и обожаваше
като бели лястовици,
прелетели над желязната завеса!
Но всичко е минало...
  А сега
да пътуваме
с
The Beatles
Ticket To Ride

I think I"m gonna be sad,
I think it"s today, yeah.
The girl that"s driving me mad
Is going away.

She"s got a ticket to ride,
She"s got a ticket to ride,
She"s got a ticket to ride,
But she don"t care.

She said that living with me
Was bringing her down yeah.
She would never be free
When I was around.

She"s got a ticket to ride,
She"s got a ticket to ride,
She"s got a ticket to ride,
But she don"t care.

I don"t know why she"s ridin" so high,
She ought to think twice,
She ought to do right by me.
Before she gets to saying goodbye,
She ought to think twice,
She ought to do right by me.

I think I"m gonna be sad,
I think it"s today yeah.
The girl that"s driving me mad
Is going away, yeah.

She"s got a ticket to ride,
She"s got a ticket to ride,
She"s got a ticket to ride,
But she don"t care.

I don"t know why she"s ridin" so high,
She ought to think twice,
She ought to do right by me.
Before she gets to saying goodbye,
She ought to think twice,
She ought to do right by me
.
She heard that living with me,
Was bringing her down, yeah.
She would never be free
When I was around.

Ah, she"s got a ticket to ride,
She"s got a ticket to ride,
She"s got a ticket to ride,
But she don"t care.

My baby don"t care, my baby don"t care.
My baby don"t care, my baby don"t care.
My baby don"t care.




Тагове:   бийтълс,


Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

1. lubara - Поздрави !
14.11.2009 17:54
Миналият август бях край Сентрал парк, до жилището на Джон. И в парка винаги има цветя, до мемориалната и кръгла плоча на земята в негова памет.
цитирай
2. priqtel12 - Чудесно пътуване- БЛАГОДАРЯ!!!
14.11.2009 18:11
Бийтълс са мои любимци!!!

Хубава вечер ти желая!
цитирай
3. lotos16 - Бийтълс.
15.11.2009 22:36
Ти са най-великите и винаги е приятно да ги слушам.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: santiment
Категория: Музика
Прочетен: 3067703
Постинги: 725
Коментари: 2164
Гласове: 11420
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол