Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.01.2010 11:28 - Наливай, поговорим!
Автор: santiment Категория: Музика   
Прочетен: 2239 Коментари: 0 Гласове:
7




За онези, които харесаха Михаил Шуфутински като добавка им предлагам една от емблематичните му песни.
Една среща на маса между двама стари приятели ражда песента с чудесен текст. А аз лаически се опитах да преведа припева на песента.

Наливай, да поговорим

До забрава, до зори

За мъжките дела

И за женските тела

И пак наливай

Да изпиваме до дъно

Да изпиваме на екс

И да тъжим до сълзи



Официален сайт на Шуфутински  - www.shufutinsky.net


МИХАИЛ ШУФУТИНСКИЙ

НАЛИВАЙ, ПОГОВОРИМ!


1.Я к цыганке не пойду ворожить -
Все дела мои и так хороши
Hа делах моих полынь, трын-трава,
Да на плахе моих плеч голова.
Hаварил я нынче браги бидон,
Пусть шаманится дурман-самого-он,
Пусть слетаются дружки-воронье.
Лейся честное мужское вранье.


Припев:
Так наливай, поговорим
До зануды, до зари
Про мужицкие дела и про женские тела
И еще раз наливай.
Полоскать, так до бела,
Выпивать, так до бузы,
Тосковать, так до слезы.


2.Растолкуй гитара мне растолкуй,
Где ты прячешь лихоманку-тоску.
Где пасешь ты табуны неудач,
Да рассказывай, да не плач ты, не плач.
Плохо, старая доска, ты поешь.
Видно, дом мой для тебя не хорош.
Лучше леса у меня дома нет
Звонче песен у меня нет монет.

Припев.

3.Маловато нынче нас за столом,
Видно, многие сейчас под замком
Видно, нам с тобой, дружище-сосед,
Разбираться тут придется за всех.
Hичего, что тебе молвить невмочь.
Я хочу тебе, братишка, помочь.
Тебе нужен однозначный ответ:
Уважаю я тебя или нет?





Тагове:   наливай,


Гласувай:
7



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: santiment
Категория: Музика
Прочетен: 3058625
Постинги: 725
Коментари: 2164
Гласове: 11420
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол