Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.07.2021 22:40 - Жорко, ти си толкова спортист, колкото и шеф в софтуерна дивизия
Автор: vencivaleri1951 Категория: Политика   
Прочетен: 3414 Коментари: 23 Гласове:
5


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Какво и с какви очи опонираш на Блеки. Ами човекът пита с право-на предишната Олимпиада в Япония имахме тези и тези успехи. Какви успехи очакваме на тази и какво надградихме за това време. Това е въпросът и нищо друго

Твоето е тролене и манипулация

Ще ми даваш пример със Стефка Костадинова , за медала и титлата  в Атланта.
За колко време се става спортист от такъв ранг. Кога Стефка постави ненадминатия и до днес световен рекорд-през средата на 80те-86 или 87 ма година.

Всичките които ти изреди са продукт на соца и възпитаници на спортните училища и селектирани в "Олимпийски надежди" И Бовески, и Киряков, и Гроздева, и ....

Боевски впрочем е типичен пример какво се случи с голяма част от тези наши-спортни надежди Останал без работа, без препитание се хвана с търговия на дрога и получи сериозен ефективен срок в чужбина-Не знам дали успяха да го върнат нашите , да излежи присъдата си тук Други останаха с пробити черепи по сокаците...
Зали или в руини или продадени за магазини и казина. Стадиони в руини и свърталища на алкохолици и наркомани.  Когато някой се разхожда в Борисовата, нека надзърне в Колодрума сутрин и да преброи спринцовките.
Да, ще се появяват от време на време проблясъци в индивидуалните и силно печеливши спортове като тенис, бокс, зимни дисциплини, но те нямат и няма да имат нищо общо с държавата. Децата ще са финансирани главно от родители и повярвали спонсори. Какво правеха Таньо Киряков и Гроздева, преди да ги потърси Божков-Единият продаваше в Илиянци Остава да кажеш , че сме станали бронзови медалисти по футбол , благодарение на промените. Не, това бе соц-сланината. Като я одрахме виждаме на какво дередже е футбола днес. Бие ни кой ни хване
Мога да продължа още, но каква файда. Бяхме марка в спорта , сега сме мярка за неблагополучие  и сме лидери във всички отрицателни класации
И обясни ми друго командире...как така ти се разхождаш вече месеци"по света и у нас"
а колегите ти тук програмисти и проектанти не могат децата си на почивка да заведат-отпуск не могат да излязат. А ти шеф в мощна /по думите ти фирма/ се шляеш в света
на "хоремазите"
пп
За сведение Стефка Костадинова бе герой на социалистическия труд, преди с Гетьо да и отнемете званието
А спортист ти никога не си бил/освен на джобен билярд/ щом не си наясно , че е невъзможно спортист на която и да е страна да избяга и да се състезава за друга
ако не получи разрешение от федерацията  в която за първи път се е състезавал.
Изключение се направи за Наим, но там имаше възродителен процес, и проче извращения, та нашата федерация по щанги дори не отвори уста





Гласувай:
5



1. vencivaleri1951 - Хайде ..."първата ханъма " се засегна...
23.07.2021 23:51
Гетьо, казах ти , че преди да пишеш се допитвай до домочадието. Аз хиперболизирах за званието на Стефка Костадинова, а хиперболата по дефиниция преувеличава многократно нещата-тоест "невинен " си-да не плачат вкъщи.
Аз ли правя куп по голям от ПСА, или повелителят ти? Чий продукт са споменатите от него спортисти? И кога гуруто ти говори истината-когато строи квартали на 19, събира сено през лятото , купува си хладилник и го заключва от майка си/ е това изби рибата/ и същевременно тренира и печели купи и медали, "които ще видим когато му дойде времето" Те са тайна и за спортната ни статистика, освен ако ги е печелел инкогнито. И Хладилник защо му е? От стараша възраст юноши ни забраняваха да се храним в къщи . Аз не бях перспективен футболист , но режимът на хранене бе задължителен и за мен. Той звезда и сам си готви в къщи!? В Панагюрише наистина имаха страшна школа по самбо-лидери бяха и като лидери ги обгрижваха от БСФС.
Всичко им беше на 6. Зали, тренери, медицина, лагери...Жорко обаче не...Не тренира редовно, вместо на Белмекен събира фураж. Ходи само на състезания да обира купите...Това всичко е ОК за теб, но посмее ли някой да опонира на Жорко, вадиш веднага от арсенала на делиорманската изящна словесност

getmans1 написа:
Ей, „фунийо голяма„ пак изсра лайно по-голямо от МОЧА - Гетьо преди да отнеме званието на Ст. Костадинова заедно с Луканов и компания смени Т.Ж. и т.н. гадории...

цитирай
2. starforlife - Хаааааааа ха ха ха ха. Най ми е кеф когато сами се направите за смях, а дори не осъзнавате как.
24.07.2021 00:19
Какво не осъзнаваш ли?
Ами например това, че сам отхвърли едно 50% от спечелените за България олимпийски титли за периода 1944-та - 1990-та да са дело на шибания ви соц.

'Айде прочети си адресираното до теб в коментара ми от преди малко при Пръцко и се опитай да се погледнеш отстрани в определено конкретно твое лицемерие и комплекси.
цитирай
3. planinitenabulgaria - Според мен Жорето като е видял снимката Ви, където сте сам, седнал на една пейка
24.07.2021 04:00
по къси панталони, така Ви е завидял на физи/ологи/ческите Ви предимства пред нето, че свет му се е увъртел.
цитирай
4. vencivaleri1951 - И с какво по точно съм отхвърлил?
24.07.2021 06:06
Пишеш абсолютни глупости. "Голям спорт" преди 9 ти септември не е имало, макар, че голями спортисти /самоучки/ от време на време сме имали. Никола Петров, Дан Колов...
За Боян Радев пишеш също глупости. Вероятно има грешка в Уйкито или погрешно си прочел. Боян става засл майстор съвсем млад. Той е и герой на труда, кавалер на ордени, полковник от ДС-любимец на Живков. Силно рамо от държавата получава
дори и за хобито си-колекционерството си. По случай 60 годишнината си признание получава в Щатите-влиза в някяква алея на славата , на именити борци.
По време на "изклецания ни" социализъм се построи спортна инфраструктура , която позволяваше да се провеждат у нас световни и европейски първенства, спартакиади, да се практикува масов спорт, особено ученически и по месторабота. Ковачницата за спортисти е преди всичко училищния спорт, както самодейността за бъдещите артисти и музиканти. Съсипани бяха и училищния спорт и самодейността. То и хора не останаха да развиват каквото и да е. Ето, сега съм на морето. Тридесет лева на хлапе , да ги повозят на лодка. Три внучета , стотарка със сладоледа. Аз през 60те платих 30 лв за седмичен курс по сърфинг. Сърфист така и не станах/получавам на дъската морска болест/, но акцентът е , че платих тридесет лева за повече от десетчасов курс.
През 70те бидейки комсомолски секретар, а и икономически директор на строителен комбинат съм разписвал много хиляди лева зазимни и летни ски оборудване, за лодки, водни колела , моторници две, ракети за тенис, топки, карти за практикуване на някакъв вид спорт...И така беше на всякъде. Децата спортуваха, а не се друсаха



starforlife написа:
Какво не осъзнаваш ли?
Ами например това, че сам отхвърли едно 50% от спечелените за България олимпийски титли за периода 1944-та - 1990-та да са дело на шибания ви соц.

'Айде прочети си адресираното до теб в коментара ми от преди малко при Пръцко и се опитай да се погледнеш отстрани в определено конкретно твое лицемерие и комплекси.

цитирай
5. starforlife - ~
24.07.2021 07:44
В 9-ти коментар ти, грам непочтени човече, по адрес на Радо написа:
Е, изока се
Чудя се красноречието ти в резултат на образованост ли е , или фамилно наследство ти е. Или са валидни и в случая психолозите.
Преди това, в 8-ми коментар, същият ти, непочтена мижитурко, написа:
За Боян Радев пишеш също глупости. Вероятно има грешка в Уйкито или погрешно си прочел. Боян става засл майстор съвсем млад. Той е и герой на труда, кавалер на ордени, полковник от ДС-любимец на Живков. Силно рамо от държавата получава дори и за хобито си-колекционерството си.
МЕРЗАВЕЦО,
следващият месец се прибирам за повечко време в България.
Обещавам ти, че ще се видя с ЧИЧО Боян (да, рода сме и то никак не далечна) и това "полковник от ДС" ще ти излезе през носа, мерзавецо, който не се свениш да измисляш биографии на кого ли не както ти отърва.
ПФУ, СОПОЛ СЪС СОПОЛИТЕ!
цитирай
6. germantiger - чудесно знаеш, че вашата червена ...
24.07.2021 07:55
чудесно знаеш, че вашата червена система стздаваше "зорлем" тия за да борят капитала

чудесно знаеш, че ако бе останала системата на хитлер щеше да създаде дори повече от вашите

и като ревете за онова време ще го върнете ли

да го върнат вашите червени бзинесмени - по-капиталисти от капиталиста

ама нейсе нещат нали - баш капиалисти станаха
цитирай
7. germantiger - и да ти спомена не ме ебе колко ...
24.07.2021 07:58
и да ти спомена

не ме ебе колко медали ще вземат някакви борци

интересува ме да ходя по света ако пожелая и да изразявам себе си примерно тук

медалите на милиционерите си ги заврете зьад желязната завеса и цензурата
цитирай
8. starforlife - И още нещо всъщност, МЕРЗАВЕЦО:
24.07.2021 07:59
Още тогава отлично разбра, че така нареченото от теб 9-ти коментар мое "изповядване", визирайки постинга ми
https://starforlife.blog.bg/lichni-dnevnici/2021/06/04/za-myrtvite-ili-hubavo-ili-istinata-vtoro-publikuvane-sled-p.1763975
зад който аз заставам и ни най-малко не се срамувам от него,
е излъчван от мен за първи път през 2015-та - да ти го навра в лъжливите очи отново
https://bryunetsnakovalnia10.blog.bg/technology/2015/05/10/za-myrtvite-ili-hubavo-ili-rijrkdjd.1360500
но допреди да ви почна идиотите някъде през 2019-та, в речника ми не можеш да откриеш епитетите, които изрично и нарочно не пестя по ваш адрес, мърши с мършите.

Нещо повече: Казал съм, че тук съм пръв (което е повече от естествено, разбира се) и мога да те преведа през блоговите си изви от края на 2006-та година пък да видим къде до момента, в който казах, че реших за ви почна идиотите - 2019-та - ще откриеш сред речника ми каквато и да е пошла дума.
Една няма да намериш, мизернико, за над 13 години, една!
А винаги съм бил океанословен, защото не само имам богат речников запас и умея да говоря и то интелигентно, а и никога не съм се съобразявал с идиотията за кратките изказвания в НЕТа, с която неграмотници като Пръцко (примерно, за пантичи-мантичи и прочее тъпи чукундури да не говорим) се опитват за прикрият дефицита при езиковия си ресурс.

Така, че, мизернико - сам знаеш, че опитите ти да кривиш истината не минават дори в твоето болно съзнание, но "нивото и квартала" ти са такива - просто педалски.


ПС за теб, Митак: Сигурен съм, че нито един от балалайканите наистина големи спортисти на България - в това спор няма - не би предпочел постиженията си и отличията, ако можеше да ги замени с това, Народът да не живее в концлагера на социализма. Нито един!
Защото именно спортистите бяхме не от партийнопомазаните, а от обикновените хора, докоснали се реално до Истината за "гнилия" Запад и проумели в какъв фалш, мизерия, РОБСТВО живеем по времето на соца спрямо въпросния Запад.
цитирай
9. vencivaleri1951 - Точно от теб не очаквах долунаписаното
24.07.2021 08:44



И не става , въпрос за "червен" или "кафяв" спорт. Олимпийските игри знаем кой ги организира и кога. Знаем че древните елини, римляни/а и българи/ са уважавали спорта наравно с образоваността и културата. То се нарича и за това физкултура.
Големият спорт преди да дойдат рекламите и да стане такъв бизнес е преди всичко предназначен за подражание. Сократ е бил много силен бегач, Платон шампион на Олимпиада като борец. То и Платон иде от торса му-като плато...
Не напразно говоря за масовия спорт, и самодейността в културата. И звете занимания водят до духовно и физическо здраве. Твоят култ към тялото, а и не лошата образованост съзнаваш , или не са плод и на подражание, наред с лични предпочитания.
И въпросът на блеки беше...Втора Токийска олимпиада-на първата тези успехи, а сега...
И ползата не е , че имахме толкова спортни успехи, колкото , че хлапетата подражаваха на спортисти, артисти, автори...а днес кого да следват-Борисов, корнела , Слави, луна, пуна и т н

germantiger написа:
чудесно знаеш, че вашата червена система стздаваше "зорлем" тия за да борят капитала

чудесно знаеш, че ако бе останала системата на хитлер щеше да създаде дори повече от вашите

и като ревете за онова време ще го върнете ли

да го върнат вашите червени бзинесмени - по-капиталисти от капиталиста

ама нейсе нещат нали - баш капиалисти станаха

цитирай
10. vencivaleri1951 - Богатият речник предполага не логорея на едни и същи думи, а различни думи
24.07.2021 09:01
Колкото до "чичо " ти Боян от Пернишко

Запомни -трима са спортистите полковници в България-поне аз толкова знам

Стефан Божков и Орманджиев от ЦСКА-футболисти и треньори/ Орманджиев като играч бе в Локо/ и Боян Радев от Спартак, респективно левски- спартак
Всички спортисти във военните отбори имаха звание и длъжност-в Спартак и Левсик спартак като се обединиха със звание в МВР. Водещите спортисти в ЦСКА например бяха вевесари и моряци /заради заплатите/, а в Левски в ДС . Болшинството свършват със военщината след като прекратят спортната си дейност. Там е работата , че чичо ти продължи да е офицер и след като окачи трикото на пирона и се пенсионира като офицер . И няма какво да ме плашиш "чичовото". Познавам Боян, а и той мен. Познавам го от времето когато живеех на прека на Скобелев и бях на минута от любимото му заведение на Витошка. Та къде всяка сутрин чичо ти се пиеше кафето, а вечер нещо друго?

пп
Погледнах биографията на чичо ти в Уйкипедия
Много потаен е бил към теб. В Уйкито пише , че продължава кариерата си след спорта в МВР, а пред теб го е скрил. В УБО работеше чичо ти и това беше известно на цяла София, освен на родата му изглежда


В
[




Впрочем и да ти е чичо/в което аз абсолютно не вярвам Ти до сега да си ни продънил ушите/ нормално е да не знаеш. Той е навършил години за пенсия първа категория, когато си бил още дребен. Гони мисля 80те Мпрочем има още едно любимо заведение-близо до мястото където ми определяше среща. Ще кажеш ли кое е то?
Колкото до "Радо" Защо уважителността трябва да бъде едностранна. Все пак не съм го напсувал а разсъждавам за вероятост-нали? И не мои са разсъжденията , а на твои ученици като Юнг и Фройд
Аз само съм читател и от време на време ползвам прочетеното

uote=starforlife]
В 9-ти коментар ти, грам непочтени човече, по адрес на Радо написа:
Е, изока се
Чудя се красноречието ти в резултат на образованост ли е , или фамилно наследство ти е. Или са валидни и в случая психолозите.
Преди това, в 8-ми коментар, същият ти, непочтена мижитурко, написа:
За Боян Радев пишеш също глупости. Вероятно има грешка в Уйкито или погрешно си прочел. Боян става засл майстор съвсем млад. Той е и герой на труда, кавалер на ордени, полковник от ДС-любимец на Живков. Силно рамо от държавата получава дори и за хобито си-колекционерството си.
МЕРЗАВЕЦО,
следващият месец се прибирам за повечко време в България.
Обещавам ти, че ще се видя с ЧИЧО Боян (да, рода сме и то никак не далечна) и това "полковник от ДС" ще ти излезе през носа, мерзавецо, който не се свениш да измисляш биографии на кого ли не както ти отърва.
ПФУ, СОПОЛ СЪС СОПОЛИТЕ![/quote]
цитирай
11. starforlife - Хааааа ха ха ха ха ха
24.07.2021 11:12
Ех, Венци-Венциии, какъв си ми ти двуличен Гугъляк.
И как се опитваш да се правиш на "трепан", мислейки околните за глупаци и съответно, че ти минават евтините номера.

Пич, 'земи прочети какво ПОСЛЕДНО написах на около"градския" при Пръцко и малко помисли с тази кратуна, а не само да я "пълниш" с Гугъл ненужни неща, опитвайки се да... Все тая какво опитвайки се.
Като съм написал чичо, не съм имал родствената връзка като... как да го кажа... пряк такъв, а като... уважително обръщение.
Чичо казвам/е и на съсед, съгражданин, познат въобще, който е по-възрастен от нас, нали така?
В случая не се отмятам от родствената връзка, а колкото до това дали щях да ви продъня ушите или не - фактологията показва, че аз никога не съм се хвалипръцкал с постижения на други (родственици), освен своите. Никога! Факт!
Точно при теб наблюдаваме обратното и ти си този, който АБСОЛЮТНО ПОСТОЯННО не пропускаш да ни се нахвалипръцкаш с какви ли не роднински връзки, приятелства, познанства, съседства, съученичества и прочее.

А ако трябва да се върнем на ЧИЧО Боян, то - спокойно - знам отлично "кариерата" му от младши разузнавач, до "службата" му "във" Виена. Както и кога беше осветлен като сътрудник на ДС.
Както и много други неща, които ти няма къде да нагугълиш, но въпросът е, че дори при нагугълването - ти показваш лицемерния си манталитет.
Например: ЧИЧО Боян става любимец на Царя, но никога не е бил такъв на бай Тошо.
Друг пример: Нагугълил си предполагам, че няма как да не се съгласи да стане част от ДС, защото иначе край на борбата за него, а това да стане олимпийски и то два пъти е неговата цел в живота.
Цел, която такива идиоти като теб... Овластени понеже са кривите сперматозоиди на разни генерали и прочее, бихте му отнели.
И сте го правили всъщност. На него конкретно говоря.

Както и да е, ще ти повторя мноооооооого внимателно да прочетеш последната ми реплика до около"градския" и ДА СЕ ОГЛЕДАШ в нея.
Защото там не ще видиш фактите от рода, че:
- ЧИЧО Боян на 50 беше 176 см., а тежеше 98 кг, НО ТОВА ТИ Е ПРОБЛЕМ СПРЯМО МЕН, А НЕ НЕГО!
- На ЧИЧО Боян любимото облекло му е КАРИРАНО сако, но неговото ти няма да задъвчеш, докато моето го дъвчеш откакто се припозна на нивото на падналия косъм от левия ми ташак - ха ха ха.

И прочее, и прочее, и прочее.

Колкото пък до речниковия ми запас, пич - да поNтя:
Имаш IT-та УЖ около теб, нали така?
Помниш ли как при едно твое пудрене по този въпрос, след няма и... 5 ли бяха минути? излъчих ето този постинг.
https://starforlife.blog.bg/lichni-dnevnici/2020/11/04/vypros-s-ponijena-trudnost.1733891
Е... Не за първи път те приканвам да попиташ твоите IT-та какво прави написания и публикуван от мен тогава код.
Резултатът спрямо двама ни съм го съобщавал, но ако не ми вярваш - твоите IT-та да го проверят и ти го съобщят.

Ето това е разликата м/у нас, пич.
Това, че аз своите "претенции" (речников запас в случая конкретно, спортна "кариера", IT-можене, мениджърска кариера, имоти, коли, пари и прочее) мога и винаги съм бил готов да защитя РЕАЛНО.
Докато ти си просто думи, Въздух, ПРЪДНЯ!
цитирай
12. starforlife - И понеже забравих, та се върнах и това твое лицемерие и правене на трепан да припомня:
24.07.2021 11:47
vencivaleri1951 написа:
...
Познавам Боян, а и той мен. Познавам го от времето когато живеех на прека на Скобелев и бях на минута от любимото му заведение на Витошка. ...
Впрочем и да ти е чичо/в което аз абсолютно не вярвам Ти до сега да си ни продънил ушите/ нормално е да не знаеш. Той е навършил години за пенсия първа категория, когато си бил още дребен. Гони мисля 80те Мпрочем има още едно любимо заведение-близо до мястото където ми определяше среща. Ще кажеш ли кое е то?
Хааааааа ха ха ха - Ами ето бре! Ето потвърждение на думите ми по-горе, че не при мен, а точно при теб са идиотските и ЛЪЖЛИВИ напъни с кого ли не се познаваш, роднинскваш, съученичестваш и прочее.
(А бе, ПАЦИЕНТЕ, ти сигурен ли си, че мина 70-те, а не си поне на 120?)
Но тук до учениците ми (твоя УЖ фина ирония, а то просто идиотия комплески отново спрямо ДОКАЗУЕМИЯ ФАКТ, че имам диплома по Психология) няма да се допитваме, а само да разнищя (след отговоря ти) казаното в заглавието на този мой коментар:
В КОЕ ЗАВЕДЕНИЕ БРЕ, МИЗЕРЕН ЛЪЖЕЦО?
В КОЕ ЗАВЕДЕНИЕ СЪМ ТИ ОПРЕДЕЛЯЛ СРЕЩА И КОГА?

цитирай
13. blackpredator - винаги се кефя Венци,
24.07.2021 15:01
как съединяваш тялото и крайниците, за да се получи силует..
разбира се, на двата малоумни цървула, Гетю и Гочето, не им е нужен силует
за тия интелектуални пешеходци е достатъчно да праят "бръммм",
за да се чувстват с "конски сили"...

ей и максудския дебил
"червена система" създавала "зорлем" шампиони
баси скудоумието
на тоя малоумник и фуния не помага..
цитирай
14. vencivaleri1951 - Аз получих паническа атака
24.07.2021 15:14
Жоро , като се върне от Бервъли Хилс щял да отиде при чичо си Боян Радев и после ще ме бият, щото съм издал че бил полковник от службите последният
Издал съм публична софийска тайна вероятно.

blackpredator написа:
как съединяваш тялото и крайниците, за да се получи силует..
разбира се, на двата малоумни цървула, Гетю и Гочето, не им е нужен силует
за тия интелектуални пешеходци е достатъчно да праят "бръммм",
за да се чувстват с "конски сили"...

ей и максудския дебил
"червена система" създавала "зорлем" шампиони
баси скудоумието
на тоя малоумник и фуния не помага..

цитирай
15. vencivaleri1951 - Разбира се , чеще се хваля , че съм имал честта да ме запознаят с един голям българин!!!
24.07.2021 15:32
А ако ми беше роднина , като на теб, на челото си щях да го напиша.

И не борбата му ме е впечатлила, класиката ми е скучна, а човекът

Бях в командировка в Берлин. На връщане се получи на Шьонефелд конфуз. Колега, тогава професор, сега академик спря чекирането защото беше помъкнал биде, а не искаше/не му бяха останали командировачни/ да плаща свръхбагаж. Почна да вади някакви карти, като член на МОТ, като хоноруван професор в разни университети, но германците са си точен народ и не се трогнаха. Събрахме му пари и опашката тръгнна . После пак спря. Спря заради Радев. Като го видях, си рекох, че този вана или джакузи е помъкнал. Не проверяваха му фактурите и разрешението за износ на някакви картина и малка пластика.
От една страна високо ерудиран и образован човек, професор, помъкнал биде от Берлин и от друга слабо образован човек с картина и пластика. Това ме впечатли.
После за втори път се впечатлих от жилището му, което бе превърнал в склад и галерия. Нямаше къде да се обърне човек от картини и други предмети на изкуството. стените в картини, под кревата му картини ...шкафове пълни с картини.
Всяка стотинка , обръщал в изкуство. Ако ти е рода, някоя дама е ходила на страна. Ти като си в чужбина ходиш по суперите, той по галериите и антиквариатите. Та къде му беше жилището Жорко?
Нали сте си близки

За познанствата
-София първо не беше това , което ти познаваш. Беше три, четри години по малобройна откъм жители. Второ , аз написах, че бегло познавам Радев. Бих казал, че бегло например познавам и Живко Железов, когото ти направо го черпиш и издържаш едва ли не в заведението си, а сега виждаме близост с Боян Радев.
Спортната база на Спартак беше на хвърлей от дома ми. Зет ми/на първа братовчедка съпруг/ бе футболист на Спартак, после бе и президент на Левски , когато собственик и изпълнителен директор бе Лавчис. Иван Василев се казва-можеш да провериш, лесно е. Той ми направи удоволствието , когато ме запозна с Радев.
Хайде сега ти ми обясни от къде си близък със шампиона , като прескочиш времето , когато ти е бил спаринг партньор? И пак да не забравиш-къде се намираше до промените , /а и доста време след /жилището му?

starforlife написа:
vencivaleri1951 написа:
...
Познавам Боян, а и той мен. Познавам го от времето когато живеех на прека на Скобелев и бях на минута от любимото му заведение на Витошка. Та къде всяка сутрин чичо ти се пиеше кафето, а вечер нещо друго?
Хааааааа ха ха ха - Ами ето бре! Ето потвърждение на думите ми по-горе, че не при мен, а точно при теб са идиотските и ЛЪЖЛИВИ напъни с кого ли не се познаваш, роднинскваш, съученичестваш и прочее.
(А бе, ПАЦИЕНТЕ, ти сигурен ли си, че мина 70-те, а не си поне на 120?)
Но тук до учениците ми (твоя УЖ фина ирония, а то просто идиотия комплески отново спрямо ДОКАЗУЕМИЯ ФАКТ, че имам диплома по Психология) няма да се допитваме, а само да разнищя (след отговоря ти) казаното в заглавието на този мой коментар:
КОЕ ЗАВЕДЕНИЕ БРЕ, МИЗЕРЕН ЛЪЖЕЦО?
В КОЕ ЗАВЕДЕНИЕ СЪМ ТЕ КАНИЛ И КОГА?


цитирай
16. blackpredator - абе, Венци,
24.07.2021 16:00
на Гочето родата му е Гетю...
и той с диплома по Психология
цитирай
17. starforlife - Толкова много думи... Не за себе си говоря - моите също са много, но аз ги пиша за поне 10 пъти по-малко време от теб...
24.07.2021 16:50
Та: Толкова много думи... Твоите... Дето те отделят ЧАСОВЕ от внуците и то когато сте на почивка уж заедно...
А НИКАКЪВ ОТГОВОР НА ЕДИН ЕДИНСТВЕН ЗАДАДЕН ОТ МЕН ВЪПРОС.
Въпрос, който не, че ме интересува, а само ще покаже на Читателите какъв лъжлив нещастник си... Но ти така и не отговори на него.
Но пък се тръшкаш аз да отговарям на твоите.
ЕТО ЗАТОВА НЯМА НИКОГА ПОВЕЧЕ ДА ВИРЕЕШ ПРИ МЕН, БАЛАЛАЙКО.
Защото ти не дискутираш. Ти си просто един дъртак-латерна, който се опитва да се направи все на кората на лайното, а си не само необразован, а и глупав и то основно с това да подценяваш околните и мислиш, че можеш да ги излъжеш.

Все пак аз ще повторя:

В КОЕ ЗАВЕДЕНИЕ БРЕ, МИЗЕРЕН ЛЪЖЕЦО?
В КОЕ ЗАВЕДЕНИЕ СЪМ ТИ ОПРЕДЕЛЯЛ СРЕЩА И КОГА?


В КОЕ ЗАВЕДЕНИЕ БРЕ, МИЗЕРЕН ЛЪЖЕЦО?
В КОЕ ЗАВЕДЕНИЕ СЪМ ТИ ОПРЕДЕЛЯЛ СРЕЩА И КОГА?


В КОЕ ЗАВЕДЕНИЕ БРЕ, МИЗЕРЕН ЛЪЖЕЦО?
В КОЕ ЗАВЕДЕНИЕ СЪМ ТИ ОПРЕДЕЛЯЛ СРЕЩА И КОГА?


В КОЕ ЗАВЕДЕНИЕ БРЕ, МИЗЕРЕН ЛЪЖЕЦО?
В КОЕ ЗАВЕДЕНИЕ СЪМ ТИ ОПРЕДЕЛЯЛ СРЕЩА И КОГА?


В КОЕ ЗАВЕДЕНИЕ БРЕ, МИЗЕРЕН ЛЪЖЕЦО?
В КОЕ ЗАВЕДЕНИЕ СЪМ ТИ ОПРЕДЕЛЯЛ СРЕЩА И КОГА?


В КОЕ ЗАВЕДЕНИЕ БРЕ, МИЗЕРЕН ЛЪЖЕЦО?
В КОЕ ЗАВЕДЕНИЕ СЪМ ТИ ОПРЕДЕЛЯЛ СРЕЩА И КОГА?

В КОЕ ЗАВЕДЕНИЕ БРЕ, МИЗЕРЕН ЛЪЖЕЦО?
В КОЕ ЗАВЕДЕНИЕ СЪМ ТИ ОПРЕДЕЛЯЛ СРЕЩА И КОГА?

В КОЕ ЗАВЕДЕНИЕ БРЕ, МИЗЕРЕН ЛЪЖЕЦО?
В КОЕ ЗАВЕДЕНИЕ СЪМ ТИ ОПРЕДЕЛЯЛ СРЕЩА И КОГА?



Но да допълня и нов, спрямо новата ти мизерна педерастия, в 19-ти коментар, където, мизернико, написа:
Жоро , като се върне от Бервъли Хилс щял да отиде при чичо си Боян Радев и после ще ме бият...
НЕГРАМОТНОСТТА ТИ, КОЯТО ТИ ДИКТУВА ДА СЛОЖИШ ЗАПЕТАЙКА ЗАД "ЖОРО", ПРОМЕНЯЙКИ СМИСЛОВО ИЗРЕЧЕНИЕТО, НЯМА ДА Я КОМЕНТИРАМ - ВСЕКИ ВЕЧЕ ЗНАЕ, ЧЕ СИ НЕГРАМОТЕН!

ПЕДЕРАСТИЯТА ТИ ДА ВМЕНЯВАШ, ЧЕ СЪМ БИЛ И ДОРИ ПРОДЪЛЖАВАМ ДА СЪМ В БЕВЪРЛИ ХИЛС, СЪЩО НЯМА ДА Я КОМЕНТИРАМ - ВСЕКИ ЗНАЕ, ЧЕ НЕ СИ НИКАКЪВ МЪЖ, А ПЕДАЛ, КОЙТО КОГАТО КАЖЕ "ДОБРА ВЕЧЕР" - СЛЪНЦЕТО СИГУРНО СОЧИ 12 ЧАСА НА ОБЕД.

САМО ДА ТЕ ПОПИТАМ КОГА И КЪДЕ НЯКОЙ ТИ Е КАЗАЛ, ЧЕ ЩЕ ТЕ БИЕ?
ЛАЙНО НЕ СЕ ДОРИ РИТА, ЗАЩОТО МИРИШЕ, ВЕНЦИ, ЗАОБИКАЛЯ СЕ.
А ТИ СИ ПРОСТО ЕДНО ЛАЙНО!

САМО ДА ТЕ ПОПИТАМ КОГА И КЪДЕ НЯКОЙ ТИ Е КАЗАЛ, ЧЕ ЩЕ ТЕ БИЕ?
ЛАЙНО НЕ СЕ ДОРИ РИТА, ЗАЩОТО МИРИШЕ, ВЕНЦИ, ЗАОБИКАЛЯ СЕ.
А ТИ СИ ПРОСТО ЕДНО ЛАЙНО!

САМО ДА ТЕ ПОПИТАМ КОГА И КЪДЕ НЯКОЙ ТИ Е КАЗАЛ, ЧЕ ЩЕ ТЕ БИЕ?
ЛАЙНО НЕ СЕ ДОРИ РИТА, ЗАЩОТО МИРИШЕ, ВЕНЦИ, ЗАОБИКАЛЯ СЕ.
А ТИ СИ ПРОСТО ЕДНО ЛАЙНО!

САМО ДА ТЕ ПОПИТАМ КОГА И КЪДЕ НЯКОЙ ТИ Е КАЗАЛ, ЧЕ ЩЕ ТЕ БИЕ?
ЛАЙНО НЕ СЕ ДОРИ РИТА, ЗАЩОТО МИРИШЕ, ВЕНЦИ, ЗАОБИКАЛЯ СЕ.
А ТИ СИ ПРОСТО ЕДНО ЛАЙНО!

САМО ДА ТЕ ПОПИТАМ КОГА И КЪДЕ НЯКОЙ ТИ Е КАЗАЛ, ЧЕ ЩЕ ТЕ БИЕ?
ЛАЙНО НЕ СЕ ДОРИ РИТА, ЗАЩОТО МИРИШЕ, ВЕНЦИ, ЗАОБИКАЛЯ СЕ.
А ТИ СИ ПРОСТО ЕДНО ЛАЙНО!



Но да допълня и спрямо още една твоя мизерна педерастия, при която те, мизернико, написа:
Бих казал, че бегло например познавам и Живко Железов, когото ти направо го черпиш и издържаш едва ли не в заведението си...
КОГА И КЪДЕ СЪМ НАПРАВИЛ ДОРИ НАМЕК, ЧЕ ЧЕРПЯ РЕДОВНО, А ОСОБЕНО ЗА ИЗДЪРЖАНЕ ДА НЕ ГОВОРИМ, БАЙ ТИ ЖИВКО? КОГА И КЪДЕ?
Съсед ми е спрямо единия ми апартамент и се познаваме по съседски, а въпросното черпене беше провокирано от съкооператорката ми бивша журналистка, за надареното дете цигуларче на която съм писал и тук.
О, забравих - само ти може да се окажеш съсед с кого ли не често-често. На мен и такива като мен, по случайност и в единици та да не кажа и по-редки случаи - това е невъзможно.
Та дори няма да повтарям и това:
КОГА И КЪДЕ СЪМ НАПРАВИЛ ДОРИ НАМЕК, ЧЕ ЧЕРПЯ РЕДОВНО, А ОСОБЕНО ЗА ИЗДЪРЖАНЕ ДА НЕ ГОВОРИМ, БАЙ ТИ ЖИВКО? КОГА И КЪДЕ?
ПРОСТО ЩЕ ТИ ПОВТОРЯ, ЧЕ ТИ СИ ЕДНО ПЕДАЛСКО ЛАЙНО, НЕЩАСТНИКО!

КОГА И КЪДЕ СЪМ НАПРАВИЛ ДОРИ НАМЕК, ЧЕ ЧЕРПЯ РЕДОВНО, А ОСОБЕНО ЗА ИЗДЪРЖАНЕ ДА НЕ ГОВОРИМ, БАЙ ТИ ЖИВКО? КОГА И КЪДЕ?
ПРОСТО ЩЕ ТИ ПОВТОРЯ, ЧЕ ТИ СИ ЕДНО ПЕДАЛСКО ЛАЙНО, НЕЩАСТНИКО!

КОГА И КЪДЕ СЪМ НАПРАВИЛ ДОРИ НАМЕК, ЧЕ ЧЕРПЯ РЕДОВНО, А ОСОБЕНО ЗА ИЗДЪРЖАНЕ ДА НЕ ГОВОРИМ, БАЙ ТИ ЖИВКО? КОГА И КЪДЕ?
ПРОСТО ЩЕ ТИ ПОВТОРЯ, ЧЕ ТИ СИ ЕДНО ПЕДАЛСКО ЛАЙНО, НЕЩАСТНИКО!

КОГА И КЪДЕ СЪМ НАПРАВИЛ ДОРИ НАМЕК, ЧЕ ЧЕРПЯ РЕДОВНО, А ОСОБЕНО ЗА ИЗДЪРЖАНЕ ДА НЕ ГОВОРИМ, БАЙ ТИ ЖИВКО? КОГА И КЪДЕ?
ПРОСТО ЩЕ ТИ ПОВТОРЯ, ЧЕ ТИ СИ ЕДНО ПЕДАЛСКО ЛАЙНО, НЕЩАСТНИКО!

КОГА И КЪДЕ СЪМ НАПРАВИЛ ДОРИ НАМЕК, ЧЕ ЧЕРПЯ РЕДОВНО, А ОСОБЕНО ЗА ИЗДЪРЖАНЕ ДА НЕ ГОВОРИМ, БАЙ ТИ ЖИВКО? КОГА И КЪДЕ?
ПРОСТО ЩЕ ТИ ПОВТОРЯ, ЧЕ ТИ СИ ЕДНО ПЕДАЛСКО ЛАЙНО, НЕЩАСТНИКО!
цитирай
18. vencivaleri1951 - Не уж Жорко...не уж
24.07.2021 18:07
Преди няколко дни пустах постинг с ъс снимка на внуците и аз в морето. Снимка на лице, торс...а не пръст, ръка, часовник...
За Бервъли Хилс е станала грешка...разбрах , че като бонус към хондата са ви дали някакво имение там

А сега на въпросите-
Определи ли ми вместо Вмир среща в градинката пред Народния театър. Чети внимателно-написах заведение близо до мястото на срещата която ми определи някога. близо, а не заведение. И ако продължим с джокерите Кои заведения до Народния театър и на Витошка си приличат и отговорът е Бамбука и Бразилия...Това са заведения в които можеше да видиш често някога чичо ти Боян.

За паническата ви атака

Е как да тълкувам думите ти , че ще видя аз като се върнеш /от някъде си/ и като кажеш на чичо си Боян, че съм казал/разбирам излъгал и омаскарил/, че се е пенсионирал като полковник от службите-в частност УБО
Е как да разбирам думите ти-още валидол пия

А ако сериозно говорим, ти не усещаш ли колко често си инфантилен . Ще отидеш да ме клеветиш за нещо, което е публично известно и което шампионът никога не е крил. А и как да го скрие-цяла България го познава и няма как да го сбъркаш в ескорт на УбО
например
Та къде живееше чичо ти?

пп
Не става въпрос за визуална прилика между Бамбука и Бразилия-такава няма Става въпрос за меню, посетители, атмосфера...
starforlife написа:
Та: Толкова много думи... Твоите... Дето те отделят ЧАСОВЕ от внуците и то когато сте на почивка уж заедно...
А НИКАКЪВ ОТГОВОР НА ЕДИН ЕДИНСТВЕН ЗАДАДЕН ОТ МЕН ВЪПРОС.
Въпрос, който не, че ме интересува, а само ще покаже на Читателите какъв лъжлив нещастник си... Но ти така и не отговори на него.
Но пък се тръшкаш аз да отговарям на твоите.
ЕТО ЗАТОВА НЯМА НИКОГА ПОВЕЧЕ ДА ВИРЕЕШ ПРИ МЕН, БАЛАЛАЙКО.
Защото ти не дискутираш. Ти си просто един дъртак-латерна, който се опитва да се направи все на кората на лайното, а си не само необразован, я и глупав.

Все пак аз ще повторя:

В КОЕ ЗАВЕДЕНИЕ БРЕ, МИЗЕРЕН ЛЪЖЕЦО?
В КОЕ ЗАВЕДЕНИЕ СЪМ ТИ ОПРЕДЕЛЯЛ СРЕЩА И КОГА?


В КОЕ ЗАВЕДЕНИЕ БРЕ, МИЗЕРЕН ЛЪЖЕЦО?
В КОЕ ЗАВЕДЕНИЕ СЪМ ТИ ОПРЕДЕЛЯЛ СРЕЩА И КОГА?


В КОЕ ЗАВЕДЕНИЕ БРЕ, МИЗЕРЕН ЛЪЖЕЦО?
В КОЕ ЗАВЕДЕНИЕ СЪМ ТИ ОПРЕДЕЛЯЛ СРЕЩА И КОГА?


В КОЕ ЗАВЕДЕНИЕ БРЕ, МИЗЕРЕН ЛЪЖЕЦО?
В КОЕ ЗАВЕДЕНИЕ СЪМ ТИ ОПРЕДЕЛЯЛ СРЕЩА И КОГА?


В КОЕ ЗАВЕДЕНИЕ БРЕ, МИЗЕРЕН ЛЪЖЕЦО?
В КОЕ ЗАВЕДЕНИЕ СЪМ ТИ ОПРЕДЕЛЯЛ СРЕЩА И КОГА?


В КОЕ ЗАВЕДЕНИЕ БРЕ, МИЗЕРЕН ЛЪЖЕЦО?
В КОЕ ЗАВЕДЕНИЕ СЪМ ТИ ОПРЕДЕЛЯЛ СРЕЩА И КОГА?

В КОЕ ЗАВЕДЕНИЕ БРЕ, МИЗЕРЕН ЛЪЖЕЦО?
В КОЕ ЗАВЕДЕНИЕ СЪМ ТИ ОПРЕДЕЛЯЛ СРЕЩА И КОГА?

В КОЕ ЗАВЕДЕНИЕ БРЕ, МИЗЕРЕН ЛЪЖЕЦО?
В КОЕ ЗАВЕДЕНИЕ СЪМ ТИ ОПРЕДЕЛЯЛ СРЕЩА И КОГА?

[quote=Но да допълня и нов, спрямо новата ти мизерна педерастия, в 19-ти коментар, където, мизернико,]Жоро , като се върне от Бервъли Хилс щял да отиде при чичо си Боян Радев и после ще ме бият...
НЕГРАМОТНОСТТА ТИ, КОЯТО ТИ ДИКТУВА ДА СЛОЖИШ ЗАПЕТАЙКА ЗАД "ЖОРО", ПРОМЕНЯЙКИ СМИСЛОВО ИЗРЕЧЕНИЕТО, НЯМА ДА Я КОМЕНТИРАМ - ВСЕКИ ВЕЧЕ ЗНАЕ, ЧЕ СИ НЕГРАМОТЕН!

ПЕДЕРАСТИЯТА ТИ ДА ВМЕНЯВАШ, ЧЕ СЪМ БИЛ И ДОРИ ПРОДЪЛЖАВАМ ДА СЪМ В БЕВЪРЛИ ХИЛС, СЪЩО НЯМА ДА Я КОМЕНТИРАМ - ВСЕКИ ЗНАЕ, ЧЕ НЕ СИ НИКАКЪВ МЪЖ, А ПЕДАЛ, КОЙТО КОГАТО КАЖЕ "ДОБРА ВЕЧЕР" - СЛЪНЦЕТО СИГУРНО СОЧИ 12 ЧАСА НА ОБЕД.

САМО ДА ТЕ ПОПИТАМ КОГА И КЪДЕ НЯКОЙ ТИ Е КАЗАЛ, ЧЕ ЩЕ ТЕ БИЕ?
ЛАЙНО НЕ СЕ ДОРИ РИТА, ЗАЩОТО МИРИШЕ, ВЕНЦИ, ЗАОБИКАЛЯ СЕ.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: vencivaleri1951
Категория: Политика
Прочетен: 5060893
Постинги: 1353
Коментари: 19562
Гласове: 5478
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031